Advertisement

YEAH!! 11.11 DOUBLE DIGIT SALES & KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA DI PG MALL



Assalamualaikum...

Sebelum ni Moha ada kongsi pasal PG Mall kan.. masa tu ada kempen Love You 3000 PG Mall.

Bagi yang masih kurang jelas PG Mall tu apa, jangan susah hati. Sini Moha terangkan...


PG Mall ni kepunyaan Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017. Merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan nombor 1 terkenal  di Malaysia di bawah pengurusan PG Group. Platform e-dagang ini telah berjaya berada di kedudukan 3 teratas dan menjadi pilihan ramai pembeli dan juga peniaga dengan platform pengiklanan yang terbaik bagi meluaskan perniagaan dan memasarkan produk tempatan yang terdiri daripada pelbagai produk seperti barangan kraftangan, fesyen (baju, beg, kasut dan aksesori), barangan kelengkapan rumah, makanan dan minuman, kelengkapan sukan, barangan bayi dan kanak-kanak, produk kesihatan dan kecantikkan, produk automotive, E-Vouchers dan banyak lagi. 

Bagi memudahkan pengguna, PG Mall menerima bayaran untuk setiap belian dalam semua cara bayaran perbankan dalam talian dan juga e-wallet. 


KEMPEN JUALAN 11.11!!

Kali ni Moha nak bagitau korang PG Mall ada buat kempen baru lagi!! Wow.. untung betul jadi pengguna PG Mall ni. Dorang selalu buat kempen yang best untuk pelanggan. 

Kempen kali ni dah tentulah tentang Jualan 11.11!! Haaa.. apa yang menarik dalam kempen kali ni? 

Eksklusifnya dalam kempen 11.11 ni, setiap belian minimum RM11, pembeli layak mendapat 11% diskaun  dan juga kiriman percuma sebanyak RM4 dengan menggunakan kod 1111.


KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA

Bagi menggalakkan orang ramai membeli barangan buatan tempatan sekaligus membantu ekonomi negara, PG Mall melancarkan Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) bermula dari Julai sehingga Disember 2020, bertemakan #BarangBaikBarangKita yang mana korang boleh dapat diskaun lumayan apabila membeli barangan keperluan  seperti barangan runcit, barangan keperluan bayi dan kanak-kanak, barangan kesihatan dan kecantikkan, barangan automotif dan sukan, perkakas rumah dan barangan electronik dan juga fesyen. Korang boleh tengok di sini https://pgmall.my/proudly-local-campaign untuk banyak lagi tawaran yang menarik.

Oh, ya!! Jangan lupa gunakan kod ni untuk dapatkan diskaun ketika berbelanja!!

* KBBM20 - diskaun RM20 
(belian minimum RM50)
* KBBM30 -diskaun RM30 
(belian minimum RM100)

Nah.. untuk memudahkan korang, Moha senaraikan kedai-kedai yang turut serta dalam kempen KBBM kalini:

•Hoe Hup Processing Sdn Bhd  (https://pgmall.my/Hoe-Hup-Processing-Sdn-Bhd)
•Coop Health and Beauty  (https://pgmall.my/Coop-Health-amp;-Beauty-1)
•Old Town White Coffee (https://pgmall.my/OLDTOWN-White-Coffee)
•888 Official Store (https://pgmall.my/888-Official-Store)
Dapatkan pelbagai minuman di Gold Choice

https://pgmall.my/Mizu-Official-Store



PG  MALL PAYWEEK BONANZA 


Jangan lepaskan peluang menjadi Peniaga di PG Mall dengan pembayaran penuh sebanyak RM3000 dengan menggunakan kod: KBBMND – Extra 1.5% OFF dan Peniaga Utama dengan pembayaran penuh sebanyak RM5000. Gunakan kod: KBBMPD – Extra 2% OFF bermula dari 25 Oktober sehingga 5 November 2020. Dapatkan juga kad purchase wealth sebanyak RM200.


TAWARAN ISTIMEWA TAI  FOOK


Promosi emas ni berlangsung dari 25 Oktober sehingga 5 November 2020.

Korang boleh gunakan kod  KBBM30 (RM30 OFF dengan pembelian minimum RM100).

Emas  di kedai ini dijual dengan  harga RM235/gram sahaja.  Emas yang dibeli akan dihantar secara percuma kepada pembeli. Senang kan? Tak payah nak pergi kedai emas dah. Betul tak? Korang klik je kat link ni https://pgmall.my/TaiFook.  Checkout sekarang ! 

LOKET DINAR SWAROVSKI BERLAPIS EMAS 24K


Berita baik untuk peminat Dinar Swarovski, pesanan untuk memilikinya telah pun dibuka sekarang. 

Hanya 500 pembeli pertama  yang terpantas yang dapat membeli loket berkenaan  di link ni  https://pgmall.my/index.php?route=product/product&product_id=710700 dengan harga RM648 sahaja. Jangan lepaskan peluang keemasan ni ye.  Terutama pada yang  sukakan koleksi cantik Swarovski ni.

Esh, cerita banyak pun buang masa je. Apa kata terus terjah https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=683l, pilih-pilih barang masuk dalam cart dan beli sekarang!! Jom!!

Nak tau lagi lanjut pasal kempen kali ni, korang boleh buka link kat bawah ni ye. 

Website : 
Instagram : 
Telegram : 

Selamat membeli-belah!!

#PGMall 
#onlineshopping #shopping   
#MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline 
#ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita 
#1111sales  #Bonanzapayweek  #Taifook #Stayathome

Post a Comment

6 Comments