Advertisement

TAWARAN KERJA DI iREHAB

 

Assalamualaikum...


Tak dinafikan sekarang ni ramai yang kehilangan punca sumber rezeki samada dari sektor pekerjaan mahupun perniagaan. Ye, pandemik banyak mempengaruhi keadaan ekonomi negara sekaligus menyebabkan ramai kehilangan punca pendapatan.

Namun demi tanggungjawab pada keluarga dan demi kelangsungan hidup, ramai yang berusaha mencari peluang kerja walaupun tidak berkaitan dengan kemahiran mahupun bidang yang diceburi sebelum ini. Yang penting kehidupan dapat diteruskan. 

Peka dengan situasi ini, iREHAB telah membuka peluang kerjaya sebagai caregiver atau penjaga terlatih kepada warga emas atau bekas pesakit strok bersama mereka. 

Paling bagus, pengalaman tidak diperlukan sama sekali. Pihak IREHAB akan memberikan kursus latihan penjagaan lengkap iaitu secara teori dan juga praktikal samada di iCenter atau di iHome. 

Bagi yang berminat untuk sertai kursus latihan sekaligus bekerja di iREHAB ini, korang cuma perlu bayar sebanyak RM70 sahaja untuk ikuti satu hari kursus latihan. Sehabis kursus, korang akan diberi peluang untuk bekerja bersama iREHAB. 

Nak tau lagi tentang hal ni, korang boleh hubungi 012-9061690 atau 017-988 0324 untuk membuat temujanji atau boleh juga baca di laman media sosial iREHAB yang Moha tuliskan kat bawah ni.


Web : https://irehab.com.my/

Fb : https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

Ig : https://instagram.com/irehab.neurocare?igshid=19j8hbj6x7oit







Post a Comment

3 Comments

  1. Menarik juga tawaran kerja dari pihak iREHAB. Muim2 sekarang ni kan sah nak dapat pekerjaan. Sapa2 yg berminat bkh la try nanti

    ReplyDelete
  2. Semoga buka peluang rezeki bagi yang memerlukan.

    ReplyDelete