Advertisement

Umrah 2018 dengan JuaraTravel & Tours Sdn Bhd


Assalamualaikum.....

Keinginan menunaikan haji atau umrah itu memang ada pada setiap umat Islam. Tak kiralah siapapun, demi menunaikan rukun islam yang ke lima ini, dah tentu kita amat berharap agar segala urusan kat sana sepanjang mengerjakan ibadah umrah nanti dipermudahkan. Jadi kita dengan sepenuh hati meletakkan kepercayaan sepenuhnya pada agensi travel untuk menguruskannya.

Sedihnya, setiap tahun pasti ada saja agensi yang mengambil kesempatan menipu dan mencuri impian suci ini dengan menawarkan pakej umrah yang menarik tapi akhirnya janji tinggal janji. Macam-macam kes penipuan dah dilaporkan. Ramai jugalah yang dah tertipu dan menjadi mangsa penipuan diorang ni! Sedihnya! Penat cari duit nak buat umrah..hurmm..


Sebab itulah kita kena cari agensi yang betul-betul boleh dipercayai, mempunyai Lesen Khas Umrah yang sah dan mempunyai banyak pengalaman dalam menguruskan hal-hal yang berkaitan umrah seperti Juara Travel ni. Yelah, kalau kita nak uruskan sendiri dari A-Z, pening kepala juga. Bukan semua benda kita tau. Jadi biarlah agensi yang berpengalaman yang uruskan supaya kita tak hadapi sebarang masalah semasa di sana nanti. 

JUARA TRAVEL & TOURS SDN BHD


Juara Travel & Tours Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat agensi pelancongan berlesen dan berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia (No. KPK/LN 2819) semenjak tahun 1994 dan merupakan ahli Malaysian Association of Tour and Travel Agents (MATTA) dan BUMITRA MALAYSIA. 

Bermula sebagai sebuah syarikat kecil seramai 3 orang kakitangan, Juara Travel & Tours Sdn Bhd telah berkembang maju dan telah membuka peluang pekerjaan dengan penubuhan cawangannya di Pulau Pinang, Kelantan, Terengganu, Pahang, Johor, Perak dan Sarawak. Amat berpengalaman dalam bidang pengurusan umrah selama lebih kurang 10 tahun, Juara Travel & Tours Sdn Bhd telah mengendalikan lebih 30,000 jemaah sehingga sekarang.


TIADA CAJ TERSEMBUNYI!!

Bukan hanya menawarkan pakej pelancongan domestik dan luar negara, tetapi juga pakej umrah dan haji tanpa caj-caj tersembunyi.

Segala urusan dilakukan secara profesional dan telus yang pastinya  menarik dan menawan hati.

DAPATKAN POTONGAN HARGA PAKEJ  UMRAH BERSAMA JUARA TRAVEL

Diskaun sehingga RM100/seorang menanti kepada yang mendaftar cepat. (Bergantung kepada pakej umrah yang dipilih). Kena cepat tau sebab DISKAUN ni BERAKHIR PADA 13 JULAI 2018!! 


InsyaAllah, pada bulan Oktober, November dan Disember 2018 ini nanti ada tawaran menarik kepada semua bakal tetamu rumah Allah yang disediakan oleh Juara Travel seperti di bawah ni:

✅ Pakej bermula dari RM6290
✅Pakej termasuk: Tiket penerbangan Etihad/ Oman/ Saudi/ Malaysia Airlines. (Bergantung kepada tarikh yang dipilih).
✅ Penginapan hotel 3/4/5 bintang
✅ Barang kelengkapan seperti beg Juara Travel 1 set ada 4 jenis (beg besar, luggage beg, beg telekung dan sling beg utk pakej selain pakej ekonomi)
✅ Penyediaan kursus umrah secara berjadual sebelum berangkat
✅ Mempunyai muassasah sendiri dengan mengeluarkan visa umrah
✅ Mutawwif/ Pembimbing Umrah Yang Berilmu
✅ Program kuliah di tanah suci
✅ Jadual penerbangan yang 'CONFIRM' terbang, InsyaAllah
✅Penggunaan alat bantuan komunikasi 'RECEIVER' semasa pelaksanaan ibadah umrah yang 'PERTAMA'
✅ Jarak hotel yang dekat/sederhana
✅ Mempunyai barisan staf di madinah dan makkah yang professional


Menarikkan? So, pada yang berminat dan nak tau lebih lanjut atau nak mendapatkan diskaun yang ditawarkan tu, boleh terus hubungi Juara Travel atau layari website dan media sosial diorang yang Moha dah listkan kat bawah ni.


Pejabat: 03-9226710 atau 03-92267105

Whatsapp: 

💻 Emel: infojuara@gmail.com
💻 Website : www.juaratravel.com.my



Post a Comment

3 Comments

  1. mudah2an ada rezeki kesana satu hari nanti.. amin..

    ReplyDelete
  2. nice sharing. semoga suatu hari nanti saya ada rezeki untuk kesana. inshaAllah

    ReplyDelete
  3. Memang betul diyakini Juara Travel ni, harga pakej pun berpatutan.

    ReplyDelete