Amsyar Oh Amsyar

Kenapa dengan Amsyar sejak kebelakangan ni? Makin kuat pulak berkepit dengan mama. Mama banyak kerja dik...kalau asyik nak berdukung je, macamana kerja mama nak siap?

Asal bangun tidur je mesti nak nampak muka mama dulu..kalau tak nampak? Dia punya menangis....aduuuuu....kalah bunyi alarm...isk isk isk....

Apalah yang special sangat dengan mama ni dik...? Sampai langsung tak boleh hilang dari pandangan mata.

Mama ada la dik...tak tinggal awak pun...tapi bagilah mama masa nak siapkan semua keje rumah ni dulu...dah siap nanti sure mama dapat fokus 100% kat awak sorang je....please...

Ke sebab gigi taring nak tumbuh? Tak selesa ye? Kesian adik....mesti gusi tengah sakit kan...? Patutla awak selalu demam, batuk dan selsema...kerap cirit-birit dan meragam aje...makan pun tak ada selera...hmmm..sabar sayang...mama kan ada....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

Resepi Ikan Bakar Paling Senang