Kawan

Ramai kawan? Suka berkawan? Macamana cara layan kawan?

Berkawan biar beribu...tp hati2lah selalu....knp?

Sebab manusia tu lain2 sifatnya....lain hati budinya...makin ramai org kita kenal, semakin kita nampak perbezaannya...

Ada yg mcm lalang...depan lain, belakang lain...aduhaiiiii..boleh pening kepala layan org mcmni...

Ada plk yg suka berkroni....bila xde geng, pandai cari kita, jumpa geng dia, kita depan mata pun tak dipandang dah...ok xpe

Ada pulak yg memilih...bukan xbagus memilih...memang kena pilih kawan yang baik...untuk tujuan yang baik...tapi kalau pilih yg ada pengaruh je, yang popular je jadi kawan dgn harapan atau ada niat tersembunyi...ikhlas ke?

Comments

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah