Bukan yang Pertama

Haritu pinjam 3 novel dari kak ipar....tamak boleh tahan...macam la nak baca semua dlm 1 hari....huhu...kalau zaman remaja dulu ye...setakat novel 400 mukasurat, 2 buah novel blh baca dlm satu hari...eleh, macam banyak sgt..hahaha...tu je terdaya...

Malam tadi baru berkesempatan baca 1 novel ni....

"Bukan yang Pertama" karya Salina Ibrahim

Serius cakap, saya hanya baca novel...biodata penulis, nama penulis kemudian baru saya tengok...alasannya saya  tak mahu memilih penulis...sebaliknya apa yang ditulis...kalau menarik penulisannya, insyaAllah saya ikuti perkembangannya....

Ok berbalik pada novel "Bukan yang Pertama" ni.....

Saya nak ringkaskan cerita pun, belum habis baca...nak salin semula sinopsis, nanti kena saman pulak sebab langgar hakcipta terpelihara...tggu habis baca dululah. Nanti saya gtau best ke tak novel ni...setakat ni baru baca hingga mukasurat 54...menarik juga sebenarnya...tapi ada kerja lain menanti...so, gerak dulula la ye....nanti2 kita sambung lagi....daaaaaa.....

Comments

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah