Advertisement

Omar dan Hana pikat hati anak minum susu Lazz



Assalamualaikum...



Memandangkan susu Lazz haritu dah nak habis, Moha buatlah pesanan dengan www.lazzdelivery.com



Senang sangat tau nak beli susu Lazz ni.. order je nak perisa yang mana. Ada 3 jenis perisa susu Lazz yang kita boleh pilih untuk anak-anak iaitu perisa asli, perisa kurma dan perisa coklat kurma. Nanti konsultant Lazz yang berhampiran dengan tempat tinggal kita akan hantar susu tu ke rumah. Sukanya lahai... Tak payah nak tercari-cari dah kat mana ada jual. Tau tak siapa yang paling happy bila Encik Lutfi (konsultant Lazz), hantar susu kat rumah ni? 



Ni haaa orangnya! Siap bawak baring! Isk isk isk.. jangan bawak tidur sudahlah dik. Huhuhu..

Lazz susu kambing memang jadi pilihan utama Moha sekarang untuk anak-anak. Hanya yang pernah consume susu ni je yang tau feel tu macamana tau. 


Antara sebab Moha pilih susu Lazz untuk anak-anak ni selain rasanya yang sedap, tidak hamis.. juga sebab sejak minum susu Lazz ni, tak pernah sekalipun diorang ni kena apa-apa alahan. Sistem penghadaman diorang pun baik sepanjang minum susu Lazz sebab susu ni mudah dihadam. Yang penting, tak perlu nak pening kepala beli susu ikut peringkat umur lagi dah sebab susu Lazz ni satu keluarga boleh minum. Senang kerja Moha! Tak banyak dah bekas nak guna buat simpan susu.. heee
Sebelum Moha pilih susu Lazz ni, ada juga cuba bagi Amsyar susu formula lain. Tapi Amsyar tak berapa nak minumlah. Susah betul nak habiskan segelas susu. Terpaksalah Moha yang habiskan. Esh.. pelik laa rasa susu formula anak umur 3 tahun ke bawah ni.. huhu.. tak lalu nak telan. Suruh Haziq dan Amar minum pun diorang tak mahu. Terpaksalah Moha olah susu tu masuk dalam adunan kek ataupun roti.. takkan nak buang pulak kan? Sayang... Sejak dah minum Lazz, memang tak beli dah susu lain.

Susu kambing Lazz ni berasaskan orgamilk (organic + milk). Senang cerita susu kambing Lazz ni, susu kambing segar dari ladang yang diperkaya  dengan mineral alkali dan diserbukkan, kemudiannya digabungkan dengan pati kurma yang berkualiti tinggi membekalkan tenaga kepada anak dan menjadikan mereka lebih fokus bila belajar. 

Kandungan laktose dan gula juga sangat rendah berbeza dari susu lain yang mana tersangatlah bagus untuk kesihatan anak-anak. Tau kan bahaya kalau anak-anak terlebih gula ni.. 



Bayangkanlah dulu Moha terpaksa buat macam-macam cara nak pastikan Amsyar dapat khasiat tambahan daripada susu selain susu ibu. Yelah, dia kan dah 3 tahun. Manalah cukup nutrisi kalau nak harapkan susu badan je. 

Susu kambing Lazz ini dapat meningkatkan imunisasi badan anak dan kandungan kalsiumnya mudah diserap, sangat baik untuk tulang dan gigi. Susu ini juga sesuai untuk anak-anak yang menghidap ekzema tau. 


Sejak Lazz dah berkolaborasi dengan Omar dan Hana dan letak gambar watak-watak terkenal ni di kotak susu Lazz, lagi seronoklah Amsyar nak minum susu. Bangun pagi je dah mintak susu Lazz Omar Hana tau! Haaa.. seronok betul rasa.. dia pun semakin ceria sekarang dan banyak mencontohi sifat baik yang Omar Hana tunjukkan. Alhamdulillah... Kurang dah tantrum dia. 



Korang nak order juga? Jom order sekarang dengan whatsapp ke 018-2777290 atau layari 



Website : 

Facebook : 


Sebelum tidur, minum susu Lazz Kurma dulu..


Post a Comment

2 Comments

  1. ya fariza pun suka minum susu ni..nampak packaging dia terus ckp nak susu omar hana..ehhe

    ReplyDelete