Advertisement

Enjoy Your Life at Kota Seriemas Townhouse



Assalamualaikum...

Harini saja jalan-jalan tengok rumah contoh di Kota Seriemas, Nilai. Cantik dan unik rekabentuk rumah dan kawasan sekelilingnya.

Kota Seriemas terletak berhampiran dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur dan bersambung dengan rangkaian lebuh raya utama termasuk ELITE, Lebuhraya KL-Seremban, Lebuhraya Putrajaya-Dengkil dan LEKAS.


Di Kota Seriemas, rumah-rumahnya dibina dengan indah dan direka dalam gaya kontemporari untuk mempromosikan kehidupan moden di persekitaran resort. Mendapat Anugerah Pencapaian Klasik CIDB Tinggi 2018 untuk kualiti bangunan di Kota Seriemas adalah bukti kualiti rumah binaannya. 

Tenang Beriadah

Terdapat 8 tasik terpencil dan taman yang indah, laluan berjoging yang baru diletakkan dan laluan basikal di seluruh bandar, Kota Seriemas menawarkan anda tempat yang mendamaikan untuk membebaskan diri dari tekanan kehidupan di bandar.

Pencapaian


Memenangi anugerah di Anugerah Seni Bina Landskap Malaysia 2018 sebagai pengiktirafan usaha mereka memberikan landskap yang indah untuk penduduk Kota Seriemas untuk mengalami rasa kedamaian dan ketenangan bagi kehidupan yang sihat dan penuh inspirasi.

Kelab Golf & Country yang berprestij di Kota Seriemas adalah padang golf kejohanan awam 18 lubang, dengan kemudahan rumah kelab, restoran, dewan fungsi dengan jarak memandu hanya beberapa minit dari depan pintu rumah. Padang golf dan rumah kelab megah menyediakan bukan sahaja tempat untuk riadah dan aktiviti, tetapi juga menambah keanggunan dan nilai untuk rumah dan pelaburan anda.

Ia adalah masa yang tepat untuk membeli hartanah di Kota Seriemas, kerana anda berhak mendapat penjimatan dan insentif yang hebat. Sebagai contoh, pemaju akan menyerap Yuran Undang-undang untuk Perjanjian Jual Beli, Duti Setem dan Yuran Pendaftaran. Rebat tunai juga ditawarkan sehingga 7% dengan bayaran pendahuluan serendah 1% sahaja. Terdapat juga pelbagai insentif lain yang menunggu pembeli.


Dapatkan kesempatan mendapatkan rebat dan insentif yang hebat di Kota Seriemas. Beli hartanah dan berpeluang untuk memenangi hadiah bernilai RM330K (tertakluk pada terma dan syarat) dengan Toyota Camry sebagai Hadiah Utama. 

Rumah bertingkat dua tingkat Mawar Indah merupakan salah satu pembangunan semasa, dengan satu titik akses, penjaga rumah dan pagar perimeter. Nikmati 2 tahun keselamatan percuma dan 2 tahun jalur lebar percuma. Pemaju akan menyerap Yuran Undang-Undang Anda untuk Jual Beli & Jual, Duti Setem dan Yuran Pendaftaran. Insentif menarik lain menanti pembeli Mawar Indah.
Bagi yang berminat tu, bolehlah hubungi perunding jualan yang mesra di bawah ni untuk maklumat lanjut dan untuk urusan seterusnya.

En. Halim : 016-2007674 
En. Jamil : 012-2892366
En. Zaki : 013-3366701
En. Nizam : 011-23772655
En. Shah : 017-2657503
En. Syamsul Anuar : 019-2830855


Perunding Hartanah - En. Halim : 016-2007674

Sumber : FB Kota Seriemas


Pertandingan Mewarna

Sementara tengok rumah, anak-anak ambil peluang masuk pertandingan mewarna.


Haziq dapat nombor 3. 

Amar dapat no. 4

Amsyar juara bertahan..hahaha (tumpang posing dengan hadiah si abang)
Sebahagian pengunjung yang datang...











Post a Comment

2 Comments

  1. Wahh cntik sgt view.tapi jauh pulak location.

    ReplyDelete
  2. Canteknye dia punye townhouse. Townhouse kat BSP, Jenjarom xmcm ni plak. Tapi tu la kalau bole prefer nk teres dua tingkat tapi kewangan skrg ni x mengizinkan. Semoga ade rezeki nnt.

    ReplyDelete