Incredibes 2 Koleksi Mainan Terbaru Kinder Joy

October 17, 2018 Mohaz Sue 6 Comments


Boleh dikatakan setiap hari dah Si Amsyar dapat Kinder Joy. Kalau bukan "menyalai" kat mama minta belikan tiap kali keluar, papa pula yang akan belikan setiap kali balik dari kerja. Hurm... Macam wajib pulak dah. Tak beli kang, mulalah dia buat  "konsert". Mainan Kinder Joy tu pun banyak dah hilang dibaling entah ke mana. Kalau dikumpul, dah boleh buat koleksi dah tu.


Oh, ya! Semalam terperasan ada Kinder Joy yang baru selain warna biru dan pink tu. Kali ni yang warna oren pula. Special edition kot untuk animasi Incredibles 2.

Haa.. yang ni nak cuba kumpul buat koleksi. Semalam dapat bapaknya. Harini dapat anaknya pula. Oklah tu.. takdelah dapat benda yang sama je. Harap-harap harga tak naik lagi. Jenuh aih nak beli..



You Might Also Like

6 comments:

  1. alamak. ada tema ni yg payah, kena p beli la

    ReplyDelete
  2. I do not even understand how I stopped up here, but I thought this put up was great.
    I do not recognize who you are however certainly you're going to a well-known blogger for those who are not
    already. Cheers!

    ReplyDelete
  3. Oooo masa gi HK baru-baru ni, kat Disney jual mcm telur ni pun ada dapat toys ni..
    Ni kalau anak sedara nampak adeiii, sekali beli nak 3 biji,pengsannn Ayyommm

    ReplyDelete
  4. cantik jugak mainan tu, kecik comel je. hehe. mmg ketagih nak beli benda ni.

    ReplyDelete
  5. Untung laa Amsyar tiap tiap hari dapat. Si kembar ni mintak jer mama dah jegil mata hahahaa

    ReplyDelete