Lamb Chop Hidangan Utama

April 07, 2017 Mohaz Sue 1 Comments

Semua ni beli kat Giant Nilai....balik rumah terus masak....senang betul kerja ye..lebih jimat sebenarnya...kalau makan di restoran dah berapa kan?

 Harga untuk 5 keping daging ni RM36 lebih kurang...siap perap tau...balik cuma bakar saja...ada sos perapan yang lebih tu cuma tambah air dan didihkan semula..dah ada sos sedap...haha...pandai tak? ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Nikmat makan di rumah sebab keadaan lebih selesa..cuba bayangkan Moha nak makan camne sambil pangku Amsyar dan potong daging suap ke mulut? Tangan 2 je ni...kang sape nak tolong selak purdah? Haaaa...maka itulah sebab utama makan di rumah pilihan utama...


You Might Also Like

1 comment: