Advertisement

YEAH! KEMBALI KE SEKOLAH! JOM BELI BAJU SEKOLAH DI PUSAT PAKAIAN HARI-HARI

Assalamualaikum…..

Lagi berapa hari je ni nak start sekolah. Haritu anak-anak dah komplen seluar sekolah dah singkat, kasut sekolah dah ketat.. alahai… selagi tak habis proses tumbesaran, selagi tulah masalah seluar singkat ni tak selesai.. diorang makin tinggi, mama pula makin tenggelamlah jawabnya.. huhu…  Oklah.. jomlah pergi Pusat Pakaian Hari-Hari beli yang baru. 

Memang setiap tahun pun kitorang shopping kat sini.


Lagipun sekarang tengah ada promosi kembali ke sekolah. Segala keperluan sekolah ada kat sini.. 


Selain pakaian seharian, baju sekolah, kasut sekolah, beg sekolah, botol air dan alatulis pun ada kat sini. Pilih sahalah mana yang berkenan.




Memang senang hatilah nak membeli-belah.. fokus kat satu tempat ni je. Kawasan pun luas senang nak bergerak dari satu tempat ke tempat yang lain. 


Staff memang peramah ye. Baru je masuk kedai dah disapa “SELAMAT DATANG!” dari mereka semua dan dilayan dengan mesra. Kitorang mintak tolong staf je carikan semua yang kami perlukan. Senang dan jimat masa.. sekejap je dah selesai shopping! Langkah pulang kami diiringi ucapan “TERIMA KASIH” bukan hanya dari casher tapi dari SEMUA staff kat situ. Terbaiklah!!!



Alhamdulillah lengkap dah semua yang diorang perlukan. Lepas ni takdelah kalut sangat. Senang benda dah siap sedia semua. 


Oh ye.. ada kalender percuma untuk setiap pembelian RM30 dan keatas dalam satu resit! So pada yang tengah plan nak beli kelengkapan sekolah anak-anak, Marilah Pergi Hari-Hari!

Ada 95 cawangan Hari-Hari di seluruh Malaysia: www.hari.com.my/locator 
Hari-Hari Online Store: http://ehari.com.my 
Hari-Hari Shopee: http://shopee.com.my/harihari_ 

Post a Comment

2 Comments

  1. Tak sabar nak shopping baju anak esok... Nak pergi Hari2 juga...

    ReplyDelete
  2. Nice post thank you Lisa

    ReplyDelete