Hari graduasi Haziq

Assalamualaikum..

Hari yang ditunggu dah tiba. Kemain awal pagi budak Haziq dah bangun. Semangat ooo nak graduate. Hehe.. Lepas siap-siap pakai baju melayu, pakai samping, terus nampak hensem. Eh, tak percaya? Nah belanja gambar.. hensem kan? Ngehngehngeh.. nilah baju yang beli kat Nilai 3 tu.



Pagi ni cuma penyampaian skroll je. Malam nanti ada jamuan akhir tahun khas untuk pelajar saja pula. Habis dah zaman sekolah rendah Haziq. Lepas ni masuk sekolah menengah pulak.



Grand betul graduasi budak-budak darjah 6 sekarang ni. Zaman mama dulu nan hado  graduasi macam ni. Diorang siap berjubah macam kat universiti oooo.. mama is jeles!


Amar tak dapat ikut harini. Tiba-tiba demam pulak. Nak rehat kat rumah je katanya. Okaylah. Lagipun kalau dia ikut bukan dia boleh buat apa. Cuaca pun panas ni. Budak Amsyar pun kemain ligat berjalan sana-sini. Mujur ada foyer lapang boleh lepak sementara tunggu acara habis.





Ikutkan tentatif, acara habis pukul 12.30 tghari. Tapi mujurlah habis awal. Tak tahan beb.. panas! Amsyar pun dah mula meragam. Jadi jomlah balik.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah

Resepi Ikan Bakar Paling Senang