TERPUKAU DENGAN 1 PANGGILAN

Allahuakhbar... bederau darah bila baca kes isteri Ben Ashaari kena pukau. Dah selalu dengar pasal ni. Tapi tak sangka pula hal ni terjadi kat orang yang dikenali. Korang boleh baca kat sini.

Credit pic : Ben Ashaari

Moha selalu juga dapat panggilan telefon dari nombor yang tak disimpan dalam telefon ni. Maknanya Moha memang tak kenal siapa pemanggil tu. Jadi Moha memang takkan jawab.

Kebelakangan ni selalu dapat panggilan dari no ni +919350257344... tertulis dari india. Wow.. SRK call ai ke? Ke Rajnikhan? Hahaha..... walaupun peminat filem tamil dan hindi, Moha belum ada kenalan dari sana lagi ye...huhuhu... 

Dari private number pun banyak kali juga... aish...glamer pulak tiba-tiba...hihihi.. 

Pernah terfikir mungkin tu panggilan penting. Tak angkat nanti camne? Tapi apa guna ada wasap..sms... boleh je guna kalau betul-betul penting. Kan? Apa-apapun benda camni boleh terjadi pasa sesiapa je. Pukau kan? Manala kita boleh berfikir logik masa macamtu. Mujur isteri Ben Ashaari cepat tersedar dan cepat ke Balai Polis. Kalau tak? Allah.... semoga kita semua dilindungi dari hal-hal macamni... aamiin..

Comments

Popular posts from this blog

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

Resepi Ikan Bakar Paling Senang