BAHAYA KOPI BADANG




Tak sangka betul..... betul-betul tak sangka..  seminggu Moha minum kopi ni.. camni jadinya.. bahaya betullah penangan kopi ni.....

Dahlah rasa sedap... 100% kopi asli... sebijik rasa kopi tarik.. senang pulak tu nak sediakan... satu keluarga tak kira peringkat umur boleh minum.. (err kecuali bayi berumur bawah setahun..) murah pulak lagi.. esh...  tak boleh jadi ni...


Jadi, apa yang bahayanya kopi ni? Eh...  Bahayalah.... sebab apa tau? 

1. Anak-anak Moha dah pandai bancuh sendiri kopi ni..... sepeket diorang kongsi berdua... diorang dah suka dengan rasa kopi ni... yang jadi bahanya, cepatla habis stok kopi camni.. huhuhu.... diorang cakap lepas minum kopi ni, segar mata masing-masing nak belajar.. kalau tak... sekejap je dah mengantuk... dah diorang bagi alasan camni terpaksalah mama redo... ngeee..  kopi tinggal 4 sachet...

2. Bahaya kalau minum silap masa.. "wrong timing" kata omputih.. jangan minum lepas berbuka... tak tidur la jawabnya... memang tak mengantuk langsung... Moha minum secawan pun mampu berjaga sampai pukul 7 pagi.. yahoo... inilah peluang bagus untuk siapkan segala jerja tertunggak...siang boleh join Amsyar tidur... yeay.... ahhh bahaya pun bahayalah... yang penting tak mudaratkan organ dalaman sudahla... betul tak? 


Eh... peluang jadi stokis masih dibuka tau... boleh dapat kereta lagi... tak rugi jadi stokis awal-awal ni... boleh pulun jualan kaw-kaw punya.. kopi pun senang jual.. takde di pasaraya tau kopi ni.. cuma boleh beli dengan stokis sah sahaja.9.. haaa... menarik tak... nak tau lagi details, korang boleh tengok kat fb page Kopi Badang ni.

Ok? Jangan lepaskan peluang yang ada. Sambar cepat... insyaAllah hasilnya lumayan..

Sumber gambar : Ben Ashaari

Comments

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah