Advertisement

Gout

Sejak beberapa hari ni ramai yang bertanya masalah gout...kite ni bukanlah doktor.. tapi pengalaman sahabat2 yang dah temui solusi masalah gout ni.. dan juga hasil pembelajaran di kelas2 yang diajar oleh pakar2 nutrisi bertauliah.. 2 benda ni sangat2 membantu utk mereka yang menderita sakit gout..




#Tea4life direndam seuncang dalam secawan air suam.. minum setiap malam selama 7 hari.. atau ketika sakit gout tu menyerang.. tujuannya untuk menyingkirkan uric asid yang terkumpul..




#4LifeTrifactor hari ke-8 makan 6biji.. 2biji 3kali sehari.. disamping meneruskan minum tea4life setiap malam.. molekul transfer factor ni yang akan membijakkan sistem imun kita utk membetulkan kembali punca2 yang menyebabkan gout ni.

Suami kawan sahabat saya Nurul Huda Yussoff sendiri dah bebas gout serang ni selepas sebulan konsisten amalkan 2 benda ni.. tak sampai rm300 pun.. kalau dibandingkan rawatan di klinik.. dan berulang2 pula.. pasti lebih mahal.. apa pun kita ikhtiar dengan bahan yg selamat tanpa drugs dan berdoa mohon kesembuhan.. Dialah sahaja Maha penyembuh..

Post a Comment

0 Comments