Biar Betul Sabun Champaca Ni

Assalamualaikum...

Lupa nak cerita... minggu lepas tengah telek2 fb kat fon, nampakla pos kak ipar pasal Sabun Champaca ni... orang lain mungkin tengok gambar testimoni dulu..tapi Moha dok nengok harga dlu😂😂...oittt murah la... RM17 je. Pastu baru tengok gambar testimoni semula...apa yang buat hati Moha ni terpikat?




Pasal dua gambar ni la....

Sebenarnya Moha ada banyak acuan bahulu yang kesan minyaknya tak mau tanggal tau..penat dah cuba macam2 cara nak hilangkan kesan kotoran degil tu...bila nampak gambar macamni..haaa..apa lagi..

Pendekkan cerita, Moha pun orderla sebungkus sabun ni. Kak Ipar pun poslah...
Masa posmen tu hulur je sampul poslaju tu, semerbak dah bau wangi...ya Allah sedapnya bau dia..wangi sungguh.. tak sabar nak buka..



4/4/17

Moha ambil 1 sudu sabun ni bancuh dalam bekas yang muat2 untuk rendam acuan bahulu yang nak dipegang pun tak sanggup.. melekit dengan minyak tepu.. eh..betul la..xtipu.. ni ha gambarnya..


Terukkan? Ingat Moha tak cuba bersihkan ke? Segala jenis berus dawai dah cuba..sampai luka lah tangan memberus... hilang takat tu jelah minyak tepu tu...
Lepas rendam selama 3 hari, cuba tengok hasilnya kat bawah ni...


Tarraaaa.....macam baru beli oooooo.....lepas rendam 3 hari, bau air rendaman masih wangi...Moha tak berhabis tenaga pun menyental acuan ni...tau tak Moha guna apa? Moha guna berus gigi terpakai je berus celah2 acuan tu...lepas tu bilas dan basuh semula guna span biasa....

Bersinar2 acuan bahulu ai....sukanyaaaaaaa... macam buat magic plk....hahaha..tak sabar nak tunjuk kat Kak Ipar esok... jd ajen pun best ni kan? Esok tanya carala....mesti ramai suka dengan sabun ni.. harga pun murah...

Ada yang nak juga ke? Haaa...wasap laju2 kat sini  www.wasap.my/60177159473/sabunchampaca




Comments

  1. terbaik.. akak guna utk kasut sekolah je sblm ni.. syg takut abis.. nak beli susah..haha ok boleh try kat kuali lama camni..

    ReplyDelete
  2. Wahhhh magic la sabun champa ni..menarik! Banyak kuali juju hitam susah nak sental...kena rendam dgn sabun ni la nampak gaya

    ReplyDelete
  3. Menarik nie.. boleh guna sental kuali nanti..macam nak cuba juga..

    ReplyDelete
  4. wahhh bestnya...sangat bkesan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah