Tak Tahan Batuk

Semalam jam 3 petang, cuaca memang terik dan bahang panas terasa perit di muka...tapi sebab nak kena pos cepat2 sambal yang customer dah order, gigihla juga.....

Ramainya orang kat pejabat pos...no giliran pun kira2 ada lg 22 org yang menunggu.

Selesai urusan pos jam 4.56 petang...keluar aje dari pejabat pos, serta-merta terasa kepanasan haba luar tu.....

Balik rumah, mula selsema dan batuk. Makin lama makin teruk. Terasa macam nak demam pun ada.. Mastura Abdullah cakap mkn TF cepat. Jadi 2 biji kapsul selamat dikunyah dengan jayanya.....disebabkan kepala rasa berat, baringla sekejap...entah macamana, pukul 2 pagi bru terjaga..huhu..bila masa pulak tidur ni? Kesian Amsyar...tidur sendiri dia...

Pagi tadi makan 2 biji kapsul lagi..alhamdulillah...sekarang dah tak batuk2...selsema pun dah kurang..leganya...balik dari klinik, terus ke dapur..siap masak dah...blhla lepak2dengan Amsyar pulak sementara tunggu abang2 balik sekolah...

Comments

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah