Belum Lagi.....

Harini dah 13/12/2015. Dah lewat satu hari.....baby masih di dalam...tak nak keluar ke sayang?????

Rasa sakit pun taklah sekuat mana..cuma bila nak berjalan tu yang susah....betul2 susah...takkanlah sebab susah nak berjalan nak duduk wad kan? Doktor pun tak sudi nak tahan wad. Mungkin sebab terlalu ramai yang nak bersalin bulan ni agaknya.

Harini juga dah 4 hari makcik suami duduk sini meneman. Kesian pula kat dia. Penat meneman org yang tak bersalin-salin ni....

Baby......keluarlah cepat sayang.....mama, papa & abang-abang tak sabar nak tengok, nak belai, nak cium baby....

Comments

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah