Banner

Friday, 18 December 2015

Belum Lagi.....

Harini dah 13/12/2015. Dah lewat satu hari.....baby masih di dalam...tak nak keluar ke sayang?????

Rasa sakit pun taklah sekuat mana..cuma bila nak berjalan tu yang susah....betul2 susah...takkanlah sebab susah nak berjalan nak duduk wad kan? Doktor pun tak sudi nak tahan wad. Mungkin sebab terlalu ramai yang nak bersalin bulan ni agaknya.

Harini juga dah 4 hari makcik suami duduk sini meneman. Kesian pula kat dia. Penat meneman org yang tak bersalin-salin ni....

Baby......keluarlah cepat sayang.....mama, papa & abang-abang tak sabar nak tengok, nak belai, nak cium baby....

No comments:

Post a Comment

KUE TIAW SEMPOI VS SUPLIMEN

Assalamualaikum.... selamat pagi.. Pagi ni buat kue tiaw goreng sempoi jelah... betul-betul punya sempoi langsung tak letak apa-apa ren...