Banner

Thursday, 26 November 2015

Menghitung Hari

Assalamualaikum....

Harini belum ada tanda-tanda nak duduk wad. Eh...bukan sebab sakit yang kronik ke apa....tapi sakit nak dapat orang baru.. :)

Ikutkan due date 12/12/15. Tapi dah mula terasa sakit "main-main" sikit. Sebetulnya memang diri sendiri yang tak sabar. Tak sabar nak tengok rupa baby, nak pegang, nak dukung, macam-macam lagila...maklumlah dah 8 tahun jarak mengandung dengan anak nombor 2 tu. Dah macam mengandung anak sulong pulak. Maklumlah bila badan dah 'tua' ni (walaupun jiwa sentiasa muda...hihihi), mulalah sakit sana-sini...dah mula terasa berat dan susah nak bawa diri. Kaki tangan pun dah mula bengkak-bengkak.  Tapi takpe....itulah nikmatnya jadi IBU...alhamdulillah...


2 comments:

  1. Wah tahniah Sue Azila. Tahniah.... Selamat berpantang ya :)

    ReplyDelete

KUE TIAW SEMPOI VS SUPLIMEN

Assalamualaikum.... selamat pagi.. Pagi ni buat kue tiaw goreng sempoi jelah... betul-betul punya sempoi langsung tak letak apa-apa ren...