Salam Aidiladha


Assalamualaikum....

Alhamdulillah...

Raya dah....

Mohon ampun dan maaf pada semua andai ada terguris rasa selama ni...su hanya manusia biasa dan su sedar, su byk kelemahan dan kekurangan...itu semua kekhilafan dari su sendiri...yg selebihnya apa jua kelebihan yg ada pd diri ni, syukur...itulah kurniaan dari Illahi...

Pagi2 ni rasa pilu...sayu...su rindukan arwah bak dan kak long...juga mak dan ahli keluarga semua.....dulu kan, biasanya pg2 raya ni arwah kak long la yang paling sibuk tolong mak dan bak sediakan semua...kami2 ni jadi pak turut je...sedia menurut perintah....hmmmm

Suasana pg raya memang riuh dulu...masing2 berebut giliran nak masuk bilik air...bak paling awal keluar ke masjid...ahhh...indahnya kenangan kalau diimbas semula...

Tp tu dulu....skrg xlagi...nak berkumpul semua adk beradik dah susah...
Mak dah sakit...tak boleh bercakap dah....Ya...Allah....rindunya suara emas mak...sembuhkanlah dia Ya Allah....

Esh...cerita sedih plk...raya kan? Xmo sedih la....inikan sebahagian dari pengorbanan..apalah sangat jika nak dibandingkan dgn pengorbanan Nabi Ibrahim dan anaknya Nabi Ismail...kan?

Sempena hari raya su sekeluarga dan semua ahli #kelabbloggerbenashaari seikhlas hati mengucapkan kepada semua umat Islam,

"Selamat Menyambut Aidil Adha"

Comments

  1. Selamat hari Raya Zila... Dah3.. jgn sesedih. Raya ni... Leklok raya ya ^__^
    Akak lg la. Arwah mak takde. Sedekah Fatihah je la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya....
      Xsedih dah kak...dah dpt jumpa mak... :D
      Akak pun jgn sedih2...kita sama2 doakan mereka aman kat sana.....
      Al-Fatihah..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

SABUN ORGANIK ZING+ DETERGENT FILM

KELAS eUsahawan 2017 secara PERCUMA !

Petua : Cara Selesaikan Masalah Nasi Mentah