Banner

Sunday, 19 October 2014

1st Day with GB

Pagi2 dah telan sebiji Gb...perasaan? Xde bau, xde rasa...okla tu..xmcm sesetengah kapsul, bila telan je, ada yg berbau cam belerang, rasa pahit...kdg tu klu sendawa blh terasa lg bau2 tu..erghhh...tp gb x.

Kesan? Erm...lepas telan gb, mcm xbrp lapar pulak nk mkn sarapan....selalu tu berkeroncong dah perut mintak diisi...mkn tghari pun xbanyak...sesenduk je..tu pun susah nak habis...eh, kesan gb ke? Bagus tu..padahal masak td kira feveret jugala....apa menu tghari? Nasi putih, sup tulang, sambal belacan, ulam timun dan tomato, ikan masin, telur goreng msk 3 rasa...biasanya nasi putih ngn ikan masin n sambal plus ulam tu je, xlari 2 kali tambah..kali ni cam xberselera plk lauk2 camtu...aish....ada harapan ni...

Lagi satu yg perasan sgt2, klu sebelum ni payahnye nak minum air masak...kali ni, xyah nak paksa2 diri...otometik haus je kejenya...mesti nak minum..kejap2 minum..waaa, 2 kesan yg bagus ni...

Bukan tu je...badan xterasa letih pun...keje banyak gak buat td..tp xcepat penat...xmcm sblm ni, lps masak je trus macam nak tdo...penat gile...padahal masak bukan byk cam kenduri tu pun...hurm..kalau ini penangan gb, mmg xsesialah cuba produk ni..

Oh ye, terlupa nk gtau, xde side efek tau gb ni...xdela plak sakit perut memulas2 tu....sblm ni penah minum diet gold..dia punya memulas...aduhai...xsanggup....yg  ni ok plk...alhamdulillah....

K la dah pukul 2pg ni...tdo dlula...esk telan gb lg sbiji...nite all....

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

KUE TIAW SEMPOI VS SUPLIMEN

Assalamualaikum.... selamat pagi.. Pagi ni buat kue tiaw goreng sempoi jelah... betul-betul punya sempoi langsung tak letak apa-apa ren...